Omdat het onderwijs er de afgelopen tijd anders uit heeft gezien dan we gewend zijn, hanteren we bij Marant aangepaste toelatingscriteria voor het aanmelden voor dyslexiezorg. Je vindt de aangepaste toelatingscriteria op deze pagina.
Je kunt dit van ons verwachten:
Helaas lukt het ons momenteel niet om in alle regio’s binnen een aantal weken na het onderzoek te starten met de behandeling. Het kan voorkomen dat er wachttijd is. Hoe lang het duurt voor het kind behandeld kan worden na het onderzoek, hangt af van de regio waarin jullie wonen. We streven ernaar om altijd zo snel mogelijk te starten.
Komt jouw kind of leerling in aanmerking voor vergoede dyslexiezorg? Bekijk het hier.
Voor de aanmelding voor vergoede dyslexiezorg is nodig:
Je hoeft geen kopie van het identificatiebewijs van jouw kind mee te sturen bij de aanmelding. Je dient jouw kind echter wel te identificeren voor vergoede zorg. Dat gaat in vier stappen:
Voor de aanmelding voor particulier onderzoek (dat door ouders of de school betaald wordt) is nodig:
Voor de aanmelding voor particuliere behandelingen (die door ouders betaald worden) is nodig:
Let op: is het kind al bij Marant onderzocht en voldoet hij of zij niet aan de eisen voor een vergoed behandeltraject, maar wil je het kind wel aanmelden voor particuliere behandelingen? Het aanmeldformulier voor behandeling hoeft dan niet nogmaals ingevuld te worden door ouders en school; we hebben namelijk alle gegevens al. Je kunt in dat geval even contact opnemen met de Servicedesk via behandelpraktijk[@]marant.nl of 0481 – 43 93 27.
Het volledig ingevulde aanmeldformulier kun je mailen naar de servicedesk van Marant Behandelpraktijk via behandelpraktijk[@]marant.nl.
Het is ook mogelijk om het aanmeldformulier te printen en te versturen per post naar:
Marant Behandelpraktijk
T.a.v. Servicedesk
Antwoordnummer 111
6660 VB Elst
(Postzegel niet nodig)
Heb je vragen over aanmelden voor dyslexie, dan kun je ook contact met ons opnemen via 0481 – 43 93 27.