Notice: Undefined variable: short in /home/bartsftp/webapps/marant/wp-content/themes/marant-theme/models/single.php on line 52
Cedeo: opnieuw hoge klantwaardering voor Marant Interstudie - Marant
Home » Cedeo: opnieuw hoge klantwaardering voor Marant Interstudie

Cedeo: opnieuw hoge klantwaardering voor Marant Interstudie

Datum: 16 december 2019

Marant Interstudie haalt jaar na jaar een hoge score bij het tweejaarlijkse Cedeo-onderzoek naar klanttevredenheid. In november 2019 heeft Cedeo Marant Interstudie opnieuw gekeurd: onze klanten zijn ‘zeer tevreden’ en zouden ons bij collega’s aanbevelen. We hebben een tevredenheidsscore van 94,3% gehaald. Iedere keer opnieuw zijn wij trots op de uitslag, die mede te danken is aan alle mooie samenwerkingen!

Het Cedeo-onderzoek bestaat uit interviews met klanten, aangevuld met een onderzoek en een gesprek met de directie. Op basis van de vragenlijst, de geregistreerde ervaringen van klanten en het gesprek, trekt Cedeo conclusies die resulteren in een advies.

Onze klanten zijn te spreken over de ervaring en expertise van onze adviseurs. “Ze kijken naar wat voor de klant nodig is en weten op vakkundige wijze maatwerk te leveren”, koppelt een van de respondenten terug. Ook het plan van aanpak gooit hoge ogen. “Het is zeker geen vast stramien. Er wordt alle ruimte geboden voor eigen inbreng.” De adviseurs worden deskundig, betrokken en klantgericht genoemd. Ook het proces rondom verzorgde trainingen, leergangen en cursussen verloopt soepel: de lijntjes zijn kort, klanten krijgen snel antwoord en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Als afsluiting schrijft Cedeo dat de ondervraagde klanten allemaal positief tot zeer positief zijn over de werkzaamheden van Marant Interstudie en de samenwerking met de organisatie. Daarom mag Marant Interstudie de komende twee jaar opnieuw het predikaat ‘Cedeo-erkend’ voeren.

Deel dit artikel

Laat hier een reactie achter:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *