Home » Over ons » Onze kwaliteit

Onze kwaliteit

Als klant van Marant reken je op kwaliteit. Wij worden regelmatig gekeurd en beoordeeld door verschillende instituten. Zo bieden wij zekerheid over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Cedeo: uitmuntende score bij klanttevredenheidsonderzoek!

Marant haalt jaar na jaar een hoge score bij het tweejaarlijkse Cedeo-onderzoek naar klanttevredenheid. Begin 2016 heeft Cedeo Marant Interstudie opnieuw gekeurd: onze klanten zijn ‘zeer tevreden’ en zouden ons bij collega’s aanbevelen. Ieder jaar opnieuw zijn wij trots op de uitslag, die mede te danken aan alle mooie samenwerkingen!

Onderwijsadvies

Hobéon

Hobéon, de strategische dienstverlener voor kennisintensieve organisaties, beoordeelt het Registerassessment voor schoolleiders van Marant Assessment zeer positief: ‘Hobéon heeft er vertrouwen in dat Marant Assessment, mede gelet op de jarenlange assessmentervaring, valide en betrouwbare assessments van (potentiële) schoolleiders kan uitvoeren.’

hobeon

Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie

Het Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie (NKD) is het enige Nederlandse kwaliteitsinstituut dat ernaar streeft dat die regeling voor ieder kind met lees- en spellingproblemen op een uniforme en kwalitatief goede manier wordt uitgevoerd en dat een team van gespecialiseerde mensen de behandeling uitvoert. Het NKD stelt hoge eisen aan aangesloten dyslexiepraktijken en werkt nauw samen met NIP en NVO en met de Stichting Dyslexie Nederland. Marant is sinds 1 augustus 2009 door het kwaliteitsinstituut voor Dyslexie gecertificeerd.

nkdkeurmerk kwaliteitsinstituut dyslexie

Kiwa – ISO 9001:2015

In 2019 werd aan de Stichting Marant door Kiwa het ISO 9001:2015 certificaat toegekend voor het toepassingsgebied Ondersteuning aan ouders en kinderen met leer- en ontwikkelingsvragen.

 

Ons klachtenreglement

We streven altijd naar de hoogste kwaliteit en tevreden relaties. Ben je toch niet tevreden of kunnen wij iets verbeteren? We horen het graag! Neem contact met ons op of vind meer informatie in het klachtenreglement Marant.

Deel deze pagina